Nákup a doprava

Dobrý den,
zde jsme pro vás připravili základní shrnutí nejčastějších dotazů týkajících se nákupu na www.dermatherm.cz
Jak si objednám zboží?
Objednávku vyřizujeme po vložení zboží do nákupního košíku a Vašem kliknutí na tlačítko „Objednat zboží“ a vyplnění požadovaných registračních a fakturačních údajů.
Kolik mě bude stát doprava a balení zboží?
Zboží je zákazníkům dodáváno:
pomocí kurýrní služby DPD - doprava stojí při platbě předem 99,- Kč, na dobírku 129,- Kč
osobním vyzvednutím přes síť HeurekaPoint (Uloženka.cz) - seznam odběrních míst naleznete zde:http://www.ulozenka.cz/vydejni-a-podaci-mista, při platbě předem 36,- Kč,
na dobírku 55,- Kč
Balík České pošty:
Cena: platba předem Kč 89,- na dobírku: 124,- Kč
Jak za zboží zaplatím?
Platit můžete bankovním převodem po dokončení objednávky a obdržení faktury , popřípadě zboží můžete platit až v okamžiku převzetí, tedy na dobírku.
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím pomocí e-mail obchod@dermatherm.cz kam uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Chci zboží reklamovat
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Zkontrolujte si zboží po jeho převzetí , abyste zjistili případné vady a poškození. Případné vady můžete hlásit na mail obchod@dermatherm.cz . Nevyměňujeme otevřené kosmetické produkty a produkty, u kterých není možná výměna z hygienického hlediska.